top of page

Opplysninger

Påmelding og fakturering
Påmelding skjer via mail pamelding@sorlandskkorpsfestival.no.
  1. All kommunikasjon skjer på epost eller via nettsiden vår.

  2. All fakturering skjer via epost til oppsatt kontaktpersons epost.

  3. Påmeldingen er bindende etter 15. april 2023.

  4. Faktura sendes ut for det antall som er registrert pr. 15. mai 2023. Etterregistrering av deltakere gjøres pr epost.

 

Bruk mailadressen: pamelding@sorlandskkorpsfestival.no for påmelding

Spørsmål rundt festivalen kan sendes til post@sorlandskkorpsfestival.no.

Vi svarer så fort vi kan på henvendelser fra dere.

Korpsguide

Vi etablerer et lag med korpsguider, som skal være til korpsenes disposisjon for hjelp med praktiske ting underveis i festivalen. Korpsguidene vil være bindeledd mellom korpset og stevneadministrasjonen. 

 

Hvert korps får tildelt to korpsguider som dere kan forholde dere til underfestivalen. Det kan være dine korpsguide må håndtere flere korps, så det vil kanskje ikke være mulig får dem å følge dere gjennom hele festivalen.


Korpset møter en eller begge sine guider ved registrering.  En av guidene vil følge korpset til skole hvor dere skal overnatte.​

Overnatting og bespisning

Overnatting skjer på skoler. Deltakere må selv ta med madrasser og dyner/soveposer.

Festivalen organiserer brannvakter slik at alle festivaldeltakere kan sove godt hele natten. 
NB! Eventuell overnatting utenom skolene må hvert enkelt korps selv ta ansvar for. 

 

Frokost serveres på skolene eller nærliggende sted. Det gis mulighet for å smøre nistepakke.
​Mat inkludert i prisen er følgende:

  • Vi serverer varm mat ved ankomst og registrering fredag kveld.

  • Frokost serveres på skole eller nærliggende sted lørdag og søndag

  • Lørdag i byen serveres en baguett og en drikke til hver deltaker

  • Lørdag kveld serveres pizza fra Pizzabakeren og 0.5 l drikke til alle (NB! vi beregne tre personer pr pizza stor pizza)

 

Vi vil så langt som vi evner søke å tilpasse maten vi serverer til behov som måtte være i
korpset. Derfor er det viktig at dere ved påmelding gjør oss oppmerksom på dette. Vi gjør
oppmerksom på at vegansk kosthold vil vi i noen grad kunne innfri, men da som vegansk
tilbehør til annen mat som serveres.

Lunsj i Dyreparken

Vi undersøker med Dyreparken om de har et tilbud til korps på lunsj søndag 11. juni. Vi kommer tilbake når vi vet mer om dette. Lunsj i Dyreparken avtales og betales til Dyreparken.

Transport til og fra Kristiansand.

Påmeldte korps må selv sørge for transport til og fra Kristiansand.  Vi gjør oppmerksom på at vil være behov for transport også i Kristiansand under festivalen, så bussen bør være tilgjengelig med sjåfør.  Dette gjelder transport til Kristiansand sentrum og tilbake til Vågsbygd på lørdagen. Kjøring til Dyreparken på søndag før hjemreise.


Det kan også forekomme bussbehov i Vågsbygd lørdagskvelden, men for de fleste vil det være gangavstand til arrangementet.

 

For korps som kommer uten buss kan festivalen være behjelpelig med å organisere busstransport.
(Ta kontakt slik at vi kan organisere busser til lavest mulig pris. Endelig kostnad vil bli viderefakturert)

 

Av erfaring vet vi at det er utfordringer på kjøre- og hviletidsbestemmelsene på søndag (hjemreisedagen).  Dette må tas opp med transportøren.

Billetter til Dyreparken

Billetter blir delt ut til hvert korps ved ankomst i det antall som er registrert betalt.  Dersom ledsagere ønsker å kjøpe dagspass uten å være en del av korpsets deltakere i festivalen, vil vanlige priser gjelde.

Det vil dessverre ikke være mulighet for å ha konserter i eller utenfor Dyreparken. 

Publiseringsdato: 22.11.2022

 

bottom of page